Daily updates

'پاناما پیپرز لیکس میں 444 پاکستانیوں کے نام شامل'


World latest News

09/11/18   ویب ڈیسک
وزارت خزانہ نے پاناما پیپرز لیکس میں شامل پاکستانیوں کے خلاف کارروائی کی تفصیلات قومی اسمبلی میں پیش کرتے ہوئے بتایا کہ پاناما لیکس میں 4 سو 44 شہریوں کے نام شامل ہیں۔
قومی اسمبلی میں وقفہ سوالات کے دوران وزارت خزانہ نے تحریری جواب جمع کرایا جس کے مطابق پاناما لیکس میں شامل 4 سو 44 پاکستانیوں میں سے 2 سو 94 افراد کو نوٹس جاری کئے گئے جبکہ ایک سو 50 افراد کا سراغ نہیں لگایا جا سکا۔
وزارت خزانہ کا کہنا تھا کہ پاناما پیپرز لیکس میں شامل 12 افراد وفات پا چکے جبکہ 4 پاکستانی شہری نہیں رہے۔
وزارت کا کہنا تھا کہ 10 ارب 90 کروڑ روپے کی کرپشن کے 15 کیس حتمی مرحلے میں ہیں جبکہ اب تک 6 ارب 20 کروڑ روپے کی وصولیاں کی گئی ہیں۔
قومی اسمبلی میں جمع کرائے گئے جواب میں کہا گیا کہ تحقیقات میں مدد کے لیے ایف بی آر نے او ای سی ڈی سے بھی مدد مانگی ہے۔
علاوہ ازیں قومی اسمبلی کے اسپیکر اسد قیصر نے ایوان میں وزارت داخلہ کی جانب سے جوابات نہ آنے پر برہمی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ سوالوں کے جواب کون دے گا، کیا کوئی بھی ذمہ دار بندہ موجود نہیں؟ ایسے ایوان نہیں چلے گا۔
بعد ازاں اسپیکر قومی اسمبلی نے احتجاجا اجلاس 10 منٹ تک ملتوی کرتے ہوئے جوابات نہ دینے والی وزارتوں کے سیکریٹریز کو اپنے چیمبر میں طلب کر لیا۔
وقفے کے بعد قومی اسمبلی کا اجلاس دوبارہ شروع ہوا تو اسپیکر نے ایوان کو بتایا کہ اپنے چیمبر میں سیکریٹریز کو بلایا تھا اور سب سیکریٹریز کو وارننگ دی ہے کہ آئندہ ایسا رویہ برداشت نہیں کیا جائے گا۔
بعد ازاں وزیر پارلیمانی امور علی محمد خان نے دعویٰ کیا کہ وہ سینٹ میں موجود تھے اور شہریار آفریدی کی غیر موجودگی میں تمام جواباب دیں گے۔

Urdu Updates

Back





World Latest News Updates, Balochistan News, Get the latest World News: international news, features and analysis from Balochistan, the Asia-Pacific, Europe, Latin America, the Middle East, South Asia, and the United States and Canada.